با ورود به حوزه دستمال به افزایش درآمد برسید

با ورود به حوزه دستمال به افزایش درآمد برسید

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

دستمال یکی از کاربردی ترین کالاهایی است که روزمره مورد استفاده های زیادی قرار می گیرد و فکر کردم می توانم با کار کردن در این حوزه به درآمدهای بالایی برسم ابتدا با خود گفتم که از یک مغازه داری شروع کنم ولی به مرور زمان به فکر تجارت و صادرات این حوزه افتادم و حالا یک تاجر موفق در زمینه این محصول هستم و حالا از شما می خواهم در ادامه مطلب همراه باشید.

دستمال جیبی

تا زدن دستمال جیبی مردان کار زیاد سختی نیست. این بخش از جزئیات تیپ و لباس آقایان در چند ثانیه ظاهر لباس را زیر و رو می کند. مردانی که به ظاهر و پوشش خود اهمیت خاصی می دهند حتما به سراغ دستمال جیبی خواهند رفت ، فقط یک سوال؟ دستمال جیبی کت مردان با چه بخش و یا جزئیاتی از لباس ست می شود؟ کارشانسان مد مجله های فشن اروپایی در پاسخ به این سوال می گویند:دستمال جیبی با کراوات و یا پیراهن ست نمی شود فقط برای تکمیل زیبایی و جذابیت انها انتخاب می شود ولی اگر فرمال بودن لباستان خیلی اهمیت داشته باشد می توانید آن را با رنگ نه طرح پیراهن و یا کراوات ست کنید.

سبک کلاسیک ساده ترین روش برای تاکردن دستمال جیبی آقایان است. در این روش دستمال را دو بار تا بزنید. ابتدا لبه های دستمال را به جهت درازا و سپس از پایین به بالا تا بزندی به طوری که دستمال به شکل مربع تاخورده شود

519
دستمال نخی

از جمله موارد استفاده ی این دستمال نخی میتوان به: نظافت عمومی آشپزخانه، خشک کردن ظروف، دمکنی، نگهداری سبزی، نان و … اشاره کرد.

همچنین بافت نرم آن قابلیت پاک کردن و از بین بردن لکه های آب یا اثر انگشت از سطح ظروف استیل یا قاشق و چنگالها را دارد.

این دستمالها در ابعاد ۳۰×۵۰ ، مواد اولیه ی استفاده شده در تولید از منسوجات با کیفیت بوده که تا مدت زیادی میتوانند بدون پرزدهی یا از دست دادن کیفیت اولیه مورد استفاده قرار گیرند.

این دستمال کاملا ۱۰۰ درصد ازنخ تولید شده است که در بسته بندی۲ عددی در رنگ و طرح متنوع در بازار عرضه شده است .

الیاف پارچه های نخی از گیاه پنبه تولید می شوند. الیاف پنبه یکی از پرمصرف ترین الیاف در دنیا می باشد. بر اساس کیفیت و ضخامت نخ های پنبه ای کاربرد آن ها مشخص می شود.

520
دستمال یزدی

دستمال یزدی قطعه پارچه‌ای است که نوع اصیل آن از نخ‌های الوان از جنس ابریشم بافته می‌شود. در دستمال یزدی اصیل، الیاف ابریشم طبیعی به‌صورت سنتی با رنگ‌های طبیعی رنگ‌آمیزی شده و سپس بافته می‌شوند. دستمال یزدی از صنایع‌دستی شهر یزد محسوب می‌شود و در حال حاضر بسیاری از ین دستمال‌ها با ابریشم مصنوعی تولید می‌شوند.

دستمال یزدی دارای کاربردهای زیادی است از آن به‌عنوان وسیله بسته‌بندی و جابه‌جایی خرید روزانه و وسایل حمام استفاده می‌شده است. این دستمال‌ها همچنین برای عرقچینی و گاه به‌عنوان سفره نیز به کار می‌رفته است. درگذشته‌های دور لباس‌های مرغوب زنان یزدی با همین دستمال‌ها که به‌صورت پارچه بوده است، دوخته می‌شده.

دستمال یزدی در چند رنگ عرضه می‌شود، از جمله قرمز و بنفش که استفاده از آن متداول‌تر است همچنین سبز، پوست ماری و نقره‌ای. دستمال یزدی به‌گونه‌ای نماد لوطی‌ها نیز محسوب می‌شود و بخشی از معروفیت آن، به استعمال آن توسط لوطی‌های قدیم بازمی‌گردد.

521

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(