با دو میلیون تومان کسب و کار میلیاردی راه انداختم

با دو میلیون تومان کسب و کار میلیاردی راه انداختم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

شاید به این فکر کنید همش دروغ هست مگر می‌شود کسی با دو میلیون تومان بتواند همچین کاری را بکند؟

قبل از هر چیزی بگویم کافیه تفکرات خود را برای چند لحظه کنار بگذارید و با دقت با من همراه شوید تا بگویم چگونه توانستم با دو میلیون تومان در حوزه اسانس موفق بشم و در اینجا چند نمونه برای شما توضیح داده ام تا باور کنید.

اسانس زعفران

اسانس زعفران یک اسانس بسیار پر طرفدار و معطر است که در پخت و پز خانگی و تهیه غذا به شیوه صنعتی کاربرد زیادی دارد و اسانس زعفران  در دو شکل مایع و پودر تولید می شود.

این اسانس به شیوه تقطیر از گیاه ارزشمند زعفران حاصل می شود. اسانس تولید شده از گیاه زعفران در دو دسته خوراکی و غیر خوراکی در بازار موجود است.

علی رغم اینکه گیاه زعفران گیاه نسبتا گران قیمتی است؛ ولیاسانس زعفران از قیمت مطلوبی برخوردار است.​

امروزه به دلیل افزایش روزافزون استفاده از فضای مجازی و شرایط موجود ناشی از بیماری کرونا و در جهت حفظ فاصله اجتماعی، خرید اسانس زعفران به‌عنوان یکی از معطرترین و مشهورترین اسانس‌های موجود در بازار است.

اسانس زعفران خوراکی حلال درآب وروغن بصورت مایع می باشد.

063

اسانس زیره

اسانس زیره سیاه جزو اسانسهای خوراکی می باشد، که افراد مختلف آن را در محصولات غذایی و خوراکی، بصورت اسانس و روغن مصرف می کنند و دارای خواص متعدد درمانی می باشد، ما در اینجا به توضیحاتی در زیره سیاه این اسانس و وضعیت بازار خرید و فروش اسانس زیره سیاه می پردازیم.

انواع مختلفی از اسانس طبیعی زیره سیاه در جهان وجود و افراد مختلف برای خرید اسانس زیره سیاه می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

زیره دارای ۸ درصد تانن، ماده روغنی مقدار ۷ تا ۱۵ درصد، موم، موسیلاژ، موارد زرینی، مواد قندی مختلف ۱۹ تا ۲۰ درصد مواد ازته و ۵/۳ تا ۹ درصد اسانس است در بذرهای گیاهان یکساله اسانس کمتر از گیاهان دو ساله می باشد.

از سوختن آن ۶ تا ۹ درصد خاکستر برجای می ماند روغن دانه زیره اگر استخراج شود به صورت مایعی به رنگ سبز با بو و طعم معطر است در گرمای ۷- درجه انجماد حاصل می کند.064

اسانس عسل

اسانس عسل یک ماده بسیار شیرین و غلیظ است که به صورت پودر و مایع محلول در آب  یا روغن تهیه می شود. اسانس عسل برای ساخت شمع، صابون، شامپو، خوشبو کننده هوا، لوسیون، آروماتراپی، روغن های ماساژ و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اسانس عسل به منظور استفاده در صنایع مختلف از طریق اینترنت و همچنین شرکت های تولیدی صورت می گیرد.

خرید و فروش اسانس عسل به دلیل کاربرد گسترده در کل دنیا رونق فراوانی دارد و قیمت اسانس عسل خصوصا انواع خارجی آن بر اساس تغییرات نرخ دلار در بازار متفاوت خواهد بود.

این اسانس به دلیل طعم و رایحه شیرین در بسیاری از محصولات به عنوان جایگزین عسل استفاده می شود و برخلاف عسل حاوی هیچ گلوتن یا ماده آلرژی نیست.065

  • ۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(