با این روش مسیر زندگی خود را تغییر دهید و به ثروت برسید

با این روش مسیر زندگی خود را تغییر دهید و به ثروت برسید

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

اگر شما فرد عادی از جامعه هستید و قصد دارید تا مسیر زندگی خود را به سوی پول و ثروت تغییر دهید ما پینشهاد خوبی برای شما داریم، شما می توانید در حوزه آهن و آلمینیوم فعالیت داشته باشید و از ای طریق به سود بالایی دست پیدا کنید، مطالعه این مطلب به شما در این امر کمک می کند.

آلومینیوم ایران

همان‌ طور که می ‌دانید آلومینیوم ایران از آن دسته فلزاتی است که کاربرد آن در صنایع مختلف بسیار است و به همین دلیل یکی از محصولات بسیار مهم به شمار می‌ رود که از بازار فروش بسیار خوبی در سراسر جهان برخوردار می باشد.

وجود ویژگی ‌هایی همچون مقاومت در برابر عوامل خورنده، وزن کم، انعطاف پذیری بسیار بالا، قابل باز یافت بودن و غیره باعث شده تا این محصول در صنایع حمل و نقل، ساخت و ساز، در ساخت کالاهای مصرفی و صنعت برق نقش پررنگی را ایفا کند.

جالب است بدانید که فلز آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی انعطاف پذیری و مقاومت در برابر عوامل خورنده، در ساخت ساختمان های جذاب و دارای شکل های منحصر به فرد کاربرد به سزایی دارد، همچنین از این محصول برای تولید انواع تبلت، تلفن همراه، تلویزیون، لپ تاپ و غیره استفاده می ‌شود و به سبب داشتن رسانایی بالا، در تولید کابل های برق به کار می رود.04

تیر آهن

با استفاده از این نوع تیر آهن صفا در بحثهای ساختمانی و مهندسی می توان به راحتی مصارف اضافه را در ساخت انواع سازه های مهندسی کاهش داده و همچنین تعداد عرشه و یاتاقانها را در ساخت و ایجاد پلها، بسیار می تواند کاهش دهد.

در هنگام بهره گیری از این تیر آهنها، از تعداد لنگرهای تاندونی بسیار کمتری استفاده می شود که این خود موجب می شود که یک ساختمان و یا سازه مهندسی علاوه بر استحکام، دارای هزینه های کمتری نیز بشود.

با استفاده از این تیرها می توان مسیرهای بارگیری بیشتری را به ساختمان و بنا و یا سازه های مهندسی اضافه نمود که این کار موجب می شود، زمانی که ما به اتصالهای بیشتری برای تحمل وزنهای سنگین نیاز داشته باشیم، بتوانیم از این نوع تیرها به راحتی استفاده نماییم.

همچنین بهره گیری از این نوع تیرها در اجزای مهندسی و سازه های مختلف، باعث می شود تا عمر و استحکام سازه ها بسیار بالاتر برود و در عین حال نیز می تواند کاهش وزن کلی ساختمان را به همراه داشته باشد و این موضوع سبب می شود که ساختمان از مقاومت بالا در برابر حادثه های طبیعی برخوردار باشد.05

آهن

انواع فلزات دست دوم و قابل بازیافت، به دو گروه فلزات آهنی و غیر آهنی تقسیم می شوند. گروه فلزات آهنی به فلزاتی مانند آهن و فولاد گفته می شود که در ترکیب آنها از آهن استفاده شده باشد.

این نوع فلزات در بدنه ماشین های از رده خارج شده، ابزار های صنعتی و خانگی، اسکلت ساختمان ها و درب و پنجره های آهنی و ریل های راه آهن قدیمی، دیده می شوند.

در گروه بعدی فلزاتی مانند آلومینیم، مس، سرب، روی، نیکل، تیتانیوم، کروم و کبالت قرار دارند. البته از نظر حجم و وزن، فلزات آهنی میزان بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

قبل از اینکه بتوانیم قیمت آهن دست دوم را به دست بیاوریم، باید عوامل موثر بر روی قیمت آهن را بشناسیم زیرا قیمت آهن دست دوم ارتباط مستقیمی با قیمت آهن دارد.

هزینه های تولید، قیمت انرژی و هزینه های جانبی تولید، عرضه و تقاضا و قیمت جهانی، از عوامل موثر بر روی قیمت آهن می باشد.06

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(