بانوان ایرانی در خانه بمانید و ثروتمند شوید

بانوان ایرانی در خانه بمانید و ثروتمند شوید

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

سوال اکثر بانوان  ایرانی این است که چگونه می شود در خانه ماند و ثروت مند شد؟ درجواب باید بگویم که بانوان ایرانی همه هنرمند هستند و با استفاده از هنرشان در حوزه آشپزی می توانند به درآمد مورد توجه برسند در این مقاله به بررسی کسب و کار نظیر آش رشته، رشته پلویی و رشته سوپی پرداخته شده است.

آش رشته

نوعی دیگر از روش های طبخ آش محلی بروجرد یا همان آش رشته لوبیا قرمز، پخت با سبزی هایی همچون اسفناج می باشد که در مرحله پخت حبوبات و بلغور جو، سبزی ها را به همراه پیاز داغ به مواد افزوده تا آش جا بیفتند.

اسفناجی که به آش افزوده می شود علاوه بر این که عطر و طعم منحصر به فردی با غذا می دهد، خواص آن را دوچندان می کند. اسفناج غنی از آهن دو ظرفیتی و سه ظرفیتی است که بدن و سیتم گوارشی ما تنها قادر به جذب نوع دو ظرفیتی آن است و نوع سه ظرفیتی آهن آن جذب نمی شود و از طریق روده ها دفع می شوند.

برخی افراد متناسب با ذائقه ای افراد خانواده شان، آش لوبیا قرمز را با گوجه رسمی و محلی  طبخ می کنند تا طعم آن را بهبود بخشند. در برخی مواد نیز به آش رب گوجه فرنگی افزوده می شود که استفاده از آن توصیه نشده است چرا که رب گوجه فرنگی حاوی مواد افزودنی است.

616

رشته پلویی

یکی از انواع پلوها که در آشپزی ایرانی از جایگاه بسیار ویژه ای برخودار است رشته پلویی می باشد که به عنوان یکی از غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی نه تنها برای برای مردم همدان و زنجان بلکه برای سایر نقاط کشور نیز ارزشمند و گران بهاست.

یکی از سوالات مهمی که خانمهای باردار در خصوص مصرف این غذا یعنی رشته پلو نموده اند این است که این غذا چطور باید توسط آنها مصرف شود و اینکه چه خواص و مزایایی برای آنها ایجاد خواهد شد.

در این خصوص باید خدمت تان عرض کنیم که رشته پلویی به دلیل داشتن سبوس که یکی از عناصر مهم و قابل توجه برای سلامت جنین به شمار می رود حتما مصرف آن باید در برنامه غذایی جای گیرد.

ضمت اینکه در صورتی که این غذا با استفاده از خوراک عدس یا لوبیا یا به صورت عدسی پلو به همراه رشته استفاده و مصرف شود می تواند بخش قابل توجهی از پروتئین و کلسیم مورد نیاز شما را تامین نموده و نقش پر رنگی در افزایش قوای ذهنی و تکامل سیستم عصبی کودک بردارد.

617

رشته سوپی

امروزه شما می توانید برای تهیه انواع سوپ ها همچون سوپ دال عدس از رشته سوپی اماده که در انواع مختلفی در بازار موجود هستند تهیه کرده و بهترین نوع این سوپ ها را تهیه کنید.

تولید کنندگان امروزه بهترین نوع رشته های سوپی را با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید می کنند و شما با خیال راحت می توانید انواع مختلفی از این محصول را به راحتی در نزدیک ترین سوپرمارکت های محل زندگیتان تهیه و خریداری نمایید.

 

فیبر های بالایی که در رشته ها سوپی وجود دارد موجب شده است تا استفاده آن ها در سوپ این غذا ها را به یک غذای مناسب برای همه افراد کند و علاوه بر آن برای ورزشکاران بیماران و افرادی که رژیم دارند بسیار پرفایده و مورد تاکید است.

618

  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(