از ورشکستگی تا رسیدن به اوج قله ثروت

از ورشکستگی تا رسیدن به اوج قله ثروت

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

هیچ کس فکرش را نمیکرد بعد از ورشکستگی بدی که داشتم بتوانم مجددا خودم را جمع کنم و کارم را رونق دهم ولی من توانستم با اراده قوی و پشتکاری که داشتم کار جدیدم را در حوزه سلفون پیش ببرم و خودم را در درسته ملیونرها قرار دهم.

سلفون صنعتی

به نایلون هایی که با قرار گرفتن در حرارت به میزان خاصی جمع شده و باعث پک شدن و بسته بندی شدن محصول می شوند پلاستیک شیرینگ یا سلفون صنعتی حرارتی می گویند.

در صنعت کاربردهای بی شماری را برای سلفون کش های صنعتی می توان نام برد. اصطلاحا به شیوه کاربرد و استفاده سلفون های حرارتی، شیرینگ پک کردن گفته می شود.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

امروزه علاوه بر کیفیت خود کالا، کیفیت بسته بندی یک کالا، هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده کالا اهمیت زیادی دارد. یک بسته بندی لوکس و شکیل که کیفیت بالایی هم داشته باشد. علاوه بر جذابیت بصری می تواند گویای محتویات بسته بندی نیز باشد و به مشتری احساس اطمینان خاطر و رضایت از خرید بدهد. استفاده از سلفون صنعتی یکی از بهترین موارد برای بسته بندی در صنعت است.001

سلفون ضخیم

به علت وزن زیاد خشکبار از نمونه های سلفون ضخیم برای بسته بندی استفاده می شود، حتما تا حالا به فروشگاه های خشکباری رفته اید که از نایلون های بزرگ برای قرار دادن خشکبار درونشان استفاده می شود این نمونه می تواند یکی از بهترین مثال ها برای سلفون ضخیم باشد.

یکی دیگر از کاربرد های سلفون ضخیم بسته بندی در صنایع و خط تولیدی ها است، این نوع دارای زخامت کمتری نسبت به بته بندی مواد غذایی دارد زیرا برای پالت پیچ کردن مواد تولیدی مورده استفاده قرار می گیرد.02

سلفون غذا

سلفون‌ غذا در ابعاد و انداز‌ه های خاصی بنابر نیازهای موجود ساخته می ‌شوند. به همین دلیل با در نظر گرفتن میزان نیاز به آن و یا استفاده آن جهت بسته‌ بندی تولیدات کارخانه ‌ای که پیش از این ذکر شد؛ بسیار بسیار مهم است.
سلفون که از جنس پلی اتیلن است در موارد زیادی مصرف و به کار گرفته می‌ شود.

کاربرد دیگر سلفون این است که به صورت رومیزی در رستوران‌ ها ، بعضی از تالارها و یا حتی در منازل هم مورد استفاده قرار می ‌گیرد. جنس سلفون ‌های رومیزی به نسبت سلفون‌ هایی که در بسته بندی مواد غذایی و حبوبات استفاده می‌ شود، ضخیم ‌تر است. در بسته بندی مواد صنعتی نیز از سلفون استفاده می ‌شود و جنس آن بسیار ضخیم تر است.

سلفون ‌ها را به احتمال زیاد در مراسم ‌های مختلف مشاهده می ‌کنید که برای پوشش مواد غذایی مثل: حلوا، خرما، میوه و … استفاده می‌کنند. به نظر شما دلیل آن چیست؟ باید اینگونه بگوییم که این محصول به این دلیل که خوراکی‌ ها و مواد غذایی را در مقابل اشعۀ uv، گرد و غبار، رطوبت و… محافظت می‌ کند، استفاده و به کارگرفته می ‌شود.03

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(