از زمانی که شغل دوم دارم جزو افراد ثروتمند هستم

از زمانی که شغل دوم دارم جزو افراد ثروتمند هستم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

اغلب افراد میلیاردر در گام اول نه پول کلانی و نه ایده ای و نه کار جدی داشتند برای یک زندگی خوب تنها نیاز به یک تصمیم جدی و بعد اراده قوی برای اجرای آن هدف داشتند . پس من نیز کسب و کار خود را از طریق اینترنت گسترش دادم تا به سود و درآمد بالایی در حوزه کف پوش دست پیدا کردم.

کفپوش پی وی سی ایرانی

در انتخاب کفپوش پی‌وی‌سی رولی باید ملاکهای مختلفی را مورد نظر قرار داد که به چند نکته مهم جهت انتخاب کفپوش پی وی سی ایرانی از دیدگان کاربران نی نی سایت می پردازیم که به شرح زیر است:

پارکت های pvc از نظر مقاومت در برابر فشار، عبور و مرور، قرار دادن وسایل سنگین و غیره عالی هستند.

خاصیت عایق این کفپوش نسبت به حرارت و صدا بهترین ویژگی آن نسبت به پارکت چوب طبیعی است.

تنوع بالا در رنگ و طرح که هر سبک و سلیقه ای را پوشش می دهد.

قابلیت نصب و اجرای آسان به کمک چسب و بدون نیاز به بستر سازی خاص و استفاده از مصالح ساختمانی

صرف کمترین هزینه و زمان در برابر اجرای سریع و تمیز با ظاهر زیبا و فیزیک فوق العاده از جمله ویژگیهای منحصر به فرد کفپوش pvc می باشند.

400

کفپوش پی وی سی با دوام

یک کفپوش پی وی سی با دوام رولی دارای مزایای زیادی است که به ذکر آنها می پردازیم.قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسیار باصرفه است و قیمت های مناسبی نیز دارد.عمر بسیار طولانی دارد و عمر آنها به ۲۰سال هم می رسد.به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز عمل می کند.خواص ضدآبی دارد به راحتی می توان آن را تمیز کرد.در برابر خط و خش مقاومت داردوتردد زیادبررویاینسازه باعث سایش آن نمی شود.دارای تنوع در طرح و مدل است که با هر سلیقه ای سازگار می باشد، علاوه بر آن در برابر حرارت و اسید نیز مقاومت دارد که این باعث کاربردی بودنش شده است.خواص آنتی باکتریایی دارد چون سطحی با یون های قرمز دارد که میکروب ها را از بین می برد.

401

کفپوش خودرو

همانطور که گفته شد کفپوش خودرو ها در طرح ها و جنس های مختلف و مخصوص هر وسیله نقلیه موجود هستند که بسته به میزان بودجه خریدار و علاقه او به یک جنس خاص انتخاب می شوند. از دیگر مزیت آنها می‌توان به تسهیل و تسریع در تمیزی کف خودرو اشاره نمود که به راحتی از کف جدا شده بعد از شست و شو به سرعت تمیز می شوند و مجددا قابل استفاده هستند. کفپوش های پلاستیکی، پارچه ای ، حصیری، سه بعدی، نمدی، ژله ای و … از انواع این محصول می باشند که هر کدام ویژگی ها و قیمت های متفاوتی دارند.

402

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(